‘De beste service geven’
Door een van de vroegere vakspecialisten is het monitoringsysteem van EG Securis bedacht en opgezet. ‘We hebben daarna het platform zelf opgebouwd. Het is een mooi systeem, en altijd (!) op afstand benaderbaar.’
Door ‘Remote Service’ en ‘Smart Monitoring‘ houden wij op afstand toezicht op de installaties van klanten. Bij een storing of mogelijke afwijking in een klantsysteem, krijgen wij een melding en nemen we direct vervolgstappen. Die service kunnen bieden en daarmee bijdragen aan veiligheid en leefbaarheid, geeft veel voldoening. Daarnaast kunnen we het grootste deel van het onderhoud aan beveiligingsinstallaties vanuit ons kantoor doen. Zo ontzorgen wij de klant en besparen klanten geld. Een win-winsituatie.
Groeiend bedrijf
‘Het toffe aan een groeiend bedrijf is dat je kunt bouwen. We hebben iets gemaakt dat een jaar geleden nog niet bestond en dat echt meerwaarde heeft voor de klant’, vertelt Than Hoegee, die verantwoordelijk is voor het systeem. ‘De visie van Elektro Groeneweg, waar ze heen willen, is mooi. EG Securis onderscheidt zich door alle installaties in een gebouw aan elkaar te koppelen, waardoor het voor gebruikers of beheerders eenvoudig wordt om hun systemen te bedienen en beheren. En deze digitale ondersteuning en koppeling zie ik alleen maar groeien. Kansen zijn hier genoeg.’