‘Wij nemen woningen op met woningcorporatie Staedion en plannen dan alles zelf in met de onderaannemers’, vertelt Dominique van Uden, uitvoerder Vastgoedservice van Smits Vastgoedzorg. ‘Een hectisch gebeuren, waarbij een soepele samenwerking heel fijn is, en dat is met Elektro Groeneweg zeker het geval.’
‘Eerst voerden zij alleen het mutatiewerk uit, dus afkeurpunten voor wat betreft de elektra in vrijkomende woningen’, vertelt Van Uden. ‘Dit jaar zijn daar dagelijks onderhoud, reparatieonderhoud en service bijgekomen. Elektro Groeneweg doet ook hiervoor de elektrotechnische werkzaamheden in opdracht van Smits Vastgoedzorg.’
Spinnen in het web
‘De afkeurpunten komen vaak telefonisch door’, vertelt Yuri Stofbergen, hoofd Service bij Elektro Groeneweg. ‘Die plannen we dan zo snel mogelijk in. Andere opdrachten komen via vPlan binnen, waarmee we capaciteit en productie goed kunnen inplannen. Melanie en Jennifer van onze afdeling Service zitten er als een havik bovenop. De samenwerking met de afdeling Vastgoedservice van Smits Vastgoedzorg is ook vlekkeloos’, vertelt Yuri. ‘We hebben bijna dagelijks contact. Zo hadden we onlangs in de omgeving Pasteurstraat Den Haag een behoorlijk complexe storing aan de intercominstallatie. Dat hebben we samen opgelost.’
Oplossend vermogen
Rayan Ramrekha was hier als leidinggevend monteur bij betrokken vanuit Elektro Groeneweg: ‘Het geeft voldoening als je de installatie weer naar wens aan de praat krijgt. Doordat we vele zaken tegenkomen, wordt ons oplossend vermogen steeds groter. Zo hadden we laatst in Pijnacker een woning, waarbij we flink moesten zoeken naar een storing in de elektra. Bleek dat de bewoners de spiegel in de badkamer hadden opgehangen en daarbij in de leiding hadden geboord.’